Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/server013311/ftp/ksiegowisko/klasy/Bazadanych.php on line 0
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji
Strona główna » Książki » Akademicka » Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji
Kategorie
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji-18171

Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji

PWE

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Czas wysyłki: 5 dni

Koszt wysyłki: od 11,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:InPost Paczkomaty24 - 11,99 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: 7_30693099

Kod producenta: 7_30693099

Stan magazynowy: 22 szt.

Kod EAN: 9788320823677

Waga: 0,61 kg

Cena: 62,74 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)


Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii konkurowania oraz zasobów umożliwiających umocnienie przewagi konkurencyjnej międzynarodowych przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Książka dotyczy nowych, niezwykle złożonych zjawisk organizacyjnych i ekonomicznych oraz wnosi istotne wartości poznawcze do dorobku naukowego dotyczącego konkurencyjności międzynarodowych przedsiębiorstw hotelowych. Wyróżnia się analizą badanego problemu z perspektywy teorii tworzenia zasobowo-kompetencyjnej przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem elementów teorii kosztów transakcyjnych oraz teorii umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Zaprezentowano w niej konkurencyjność organizacji z perspektywy identyfikacji źródeł i czynników pozycjonowania strategicznego oraz wskazania na wyróżniające zasoby przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe, a także określenia elementów składowych strategii konkurowania korporacji hotelowych w warunkach internacjonalizacji i globalizacji rynku usług turystycznych. Ponadto na przykładzie korporacji hotelowej Accorhotels przedstawiono praktyczne aspekty implementacji strategii konkurowania.

Książka może stanowić pomoc zarówno w procesie praktycznego zarządzania przedsiębiorstwami dla menedżerów, jak i teoretycznych rozważań podjętej problematyki wśród pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów.

  • Autor:Małgorzata Sztorc
  • Data premiery:2020-07-24
  • Głębokość:18.000000
  • Liczba stron:388
  • Oprawa:Miękka
  • Rodzaj:Książki
  • Rok wydania:2020
  • Szerokość:162
  • Wydanie:1
  • Wydawnictwo:PWE
  • Wysokość:236

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/server013311/ftp/ksiegowisko/klasy/Bazadanych.php on line 0

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/server013311/ftp/ksiegowisko/klasy/Bazadanych.php on line 0

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/server013311/ftp/ksiegowisko/klasy/Bazadanych.php on line 0

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/server013311/ftp/ksiegowisko/klasy/Bazadanych.php on line 0

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/server013311/ftp/ksiegowisko/klasy/Bazadanych.php on line 0