Procedura reklamacji:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanym poniżej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (również znajduje się poniżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji z naszym działem reklamacji. Prosimy w tym celu o przesłanie wiadomości na adres: jbs.olsztyn@gmail.com
Odstąpienie od umowy:
Dokonując u nas zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, przysługuje Ci na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość , bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
List bądź paczkę z produktami do zwrotu proszę nadać przesyłką rejestrowaną (poleconą) na poniższy adres.
JBS sc
Kołobrzeska 50
10-434 Olsztyn
NIP 7393942411
REGON 386476580
tel 733 416 666
Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.